Често задавани въпроси

Зали

Предлагаме зали за събития за разнообразни присъствени и хибридни формати: от малки бизнес срещи, до големи мероприятия като концерти и фестивали.

Повечето зали, които предлагаме в центъра на града, са с капацитет между 8 и 100 души, но предоставяме и зали за по-мащабни събития, при конкретно търсене от клиента.

Цените на залите, които предлагаме, са в диапазон от 60 до 200 лв. на час без ДДС, в зависимост от капацитета и характеристиките на залата. За по-продължителен наем предлагаме отстъпки. Цените на залите с капацитет над 100 души обикновено се изчисляват на половин или цял ден и зависят от капацитета и наличното в залата оборудване.

Провеждаме нашите събития основно в зали в центъра на София (на ул. “20-ти април” 13, между пл.”Македония” и “Руски паметник”), както и в сградата на ЦУМ, но при запитване и нужда от клиента можем да съдействаме за намиране на зала във всяка точка на града, както и из цяла България.

Залите, в които помещаваме основните си събития, се намират в центъра на града, в “Зелена” или “Синя” зона за паркиране. В непосредствена близост до залите има платени паркинги, като съдействаме на клиентите си за запазване на места там.

По-голямата част от залите са оборудвани с озвучаване, екрани, осветление, видеоконферентни връзки, екрани, оборудване за стрийминг. Част от залите, които предлагаме в ЦУМ, изискват осигуряване на допълнително оборудване като сцена, осветление, озвучаване, съответен брой и тип места за настаняване - спрямо конфигурацията на събитието. Съдействаме за осигуряване на цялостно оборудване от висок клас за успешното провеждане на всяко събитие.

Колкото по-рано изпратите Вашето запитване, толкова по-голям е шансът конкретната зала да е свободна. Дори и събитието Ви да е съвсем близо във времето обаче, не се колебайте да ни потърсите, тъй като винаги се опитваме да намерим алтернативна възможност за зала за събитията на нашите клиенти, ако конкретно търсената не е свободна.

Предоставяме онлайн излъчване на събития (стрийминг), осигуряване на симултанен превод, кетъринг, изграждане на сцени, допълнително озвучаване и осветление, екрани както и цялостна техническа координация и обслужване на събитието.

Не работим в тясно партньорство с конкретни хотели, но при запитване съветваме нашите клиенти за най-близките и удобни места за настаняване в града, спрямо техните изисквания.

Лайв стрийминг

Хибридно събитие наричаме такова, което има както присъствена публика и участници, така и онлайн аудитория или лектори, включващи се дистанционно във формата на събитието.

Различните платформи за онлайн събития предоставят най-разнообразни форми на интеракция. Най-често срещаната и търсена интеракция е възможност за включване на аудиторията в общ чат, разделяне на онлайн аудиторията по групи, включване на онлайн аудиторията в разнообразни активности, включване на онлайн аудиторията на живо по време на излъчването на събитието, възможност за онлайн аудиторията и лекторите да представят определен тип визуално или аудито съдържание онлайни други.

Да, предлагаме стрийминг услуга от всяка точка на България.

Зависи от целта на Вашето събитие. Най-масовите канали за онлайн излъчване, които в повечето случаи са със свободен достъп, са Facebook/Instagram/Linkedin/Youtube / Zoom/Teams канали и акаунти на клиента, уебсайт на клиента, но също и специализирани платформи за онлайн събития, които често са с платен и ограничен достъп за аудиторията.

За оптимален резултат и безпроблемно онлайн излъчване препоръчваме минимум две седмици подготовка на лайвстрийминг. Разбира се, можем да реагираме и в последния момент, ако екипът ни е свободен, но при тези ситуации се ограничават възможностите за създаване на ангажиращо съдържание по време на стрийминга на конкретното събитие.

Препоръчваме минимум 2 камери: една за общ и една за близки планове. Колкото повече са камерите, толкова по-динамично е излъчваното съдържание. Всичко зависи от мащаба на събитието и целта на излъчването, както и от бюджета, с който разполага клиентът.

Да, възможен е превод на няколко езика по време на живо излъчване на събитие.

Зависи от продължителността на ангажимента, както и от мащаба на събитието. Нашите цени за онлайн излъчване или включване на дистанционни участници започват от 450 лв. на час без ДДС, при излъчване с една камера от залите, в които стандартно оперираме.

Да, предлагаме, цялостен пакет от услуги по брандиране на онлайн съдържание.

Да, можем да съдействаме и с тази услуга.

Подкаст студио

Провеждаме записите си в две подкаст студия. Едното се намира на адрес ул.”20-ти април” 13, където има възможност и за присъствена публика, а другото ни студио е на 7-ми етаж в ЦУМ.

Цените за запис на подкаст (до 1.5 часа) започват от 590 лв. без ДДС, но при дългосрочен ангажимент предлагаме и пакетни цени.

Студията ни предлагат разнообразни сетове, като дизайнът на сет може да бъде съобразен изцяло с изискванията на клиента. За целта е необходимо планиране на допълнително време и бюджет за подготовка и производство на сета.

Да, предлагаме цялостна услуга по видеозапис, излъчване, миксиране и постпродукция на видео съдържание.

Да, предлагаме, но за този тип услуга се предвижда допълнително време и бюджет преди и след записа.

Да, предлагаме и запис на аудио формати в студиото ни.

Доброто планиране изисква поне месец подготовка, което включва изработка на графична идентичност на подкаста, осигуряване на гост, изготвяне на сценарий, планиране на сет, планиране на запис и репетиция.

Да, възможно е в едно от подкаст студията ни. В този случай се доплаща ползването на съответното студио и за зала за аудитория. Стойността, която обикновено се доплаща, е между 150-200 лв. на час без ДДС.

Ивент мениджмънт

Основните услуги, които предлагаме в сферата на управлението на събития, са осигуряване на зала / локация за събитието, онлайн излъчване на събитието, техническо планиране и координация, осигуряване на подизпълнители на техническа продукция, координация на подизпълнители, осигуряване на кетъринг, но и други допълнителни услуги при конкретно задание от клиента.
Научавайте първи за новини, отстъпки и полезни съвети от нашия екип!
Абонирайте се за нашия бюлетин.